Menu

Szkolenie SEO – jak skutecznie pisać artykuły

W trakcie szkolenia SEO poznajesz m.in. zasady copywritingu, by tworzyć teksty przyjazne dla duszy człowieka. Podczas szkolenia zwróć uwagę na kilka istotnych kwestii związanych z pisaniem artykułów SEO.

Podczas szkolenia pokażemy Ci, że tworzone teksty na stronę internetową powinny być dla użytkownika i wyszukiwarki przystępne. Pamiętaj, że zarówno klient jak i wyszukiwarka czyta. Wyszukiwarka wyszukuje zapytanie po frazach kluczowych. Zatem jak skutecznie pisać artykuły na zlecenie? Tego dowiesz się ze szkolenia SEO.

Odpowiedni dobór fraz kluczowych

W branży SEO nie musisz tworzonego przez siebie tekstu naznaczać dużą ilością fraz kluczowych. Na szkoleniu SEO dowiesz się, że tak nie zdobędziesz pierwszej pozycji w Google, mimo, że tekst to połowa fraz kluczowych. Taki tekst może zostać źle odebrany przez klientów, a wyszukiwarka uzna go za spam. Najlepiej jest użyć dwie, maksymalnie trzy frazy kluczowe.

Tworząc tekst nie kieruj się wyborem mniej praktycznych słów, jeżeli wiesz, czym konkretnie się zajmujesz. Najlepiej wybieraj wartościowe frazy kluczowe. Podczas szkolenia SEO, pokażemy, że bazując na ogólnych słowach spotkamy się z dużą konkurencją, a co za tym idzie, trudno będzie uzyskać wysoką pozycję. Nie zawężaj fraz kluczowych do minimum, bo zmniejszy Ci się liczba odwiedzin strony. Fajnie jest jak do frazy kluczowej dobierzesz swoją lokalizację, gdyż większość użytkowników wyszukuje pomocy najczęściej z lokalizacją swojego miasta. Równie ważne jest stosowanie słów bliskoznacznych. Unikniesz wtedy zagęszczenia na stronie internetowej. Warto odmieniać rzeczowniki i używać liczby mnogiej. Stosuj synonimy, ponieważ Google lepiej już sobie z tym radzi. Pisząc tekst na stronę internetową o pozycjonowaniu, to używaj fraz kluczowych z tym związanych. Te, które są nieistotne, po prostu ich nie używaj.

Na pierwszym miejscu klient, potem wyszukiwarka

W trakcie szkolenia nauczymy Cię, że tworząc tekst, twórz go w pierwszej kolejności dla klienta, potem dla Google. Wykorzystasz tutaj poznane metody optymalizacji tekstu. Ponieważ dobry tekst SEO charakteryzuje się odpowiednią optymalizacją pod kątem wyszukiwarki, lecz przede wszystkim pod kątem klienta. Najlepiej pisz prostym językiem, zwięźle i na temat. Nie używaj słów potocznych, stosuj słowa kluczowe. Postaraj się zachowywać proporcje między tekstem dla wyszukiwarki a dla klienta. Ale tego wszystkiego dowiesz się ze szkolenia.

Aspekt techniczny

Przy optymalizacji tekstu SEO pamiętaj, by posiadał on tytuł gdyż jest on najważniejszy. W miarę możliwości w tytule zawrzyj frazy kluczowe. Ważne jest, aby pojawiały się nagłówki H2, które również w sobie mogą zawierać słowa kluczowe. Umieszczając tekst na stronie, pamiętaj o meta description, które pojawia się, jako opis pod linkiem do tekstu. Każdy tekst niech zawiera krótki wstęp, treść właściwą, w której mamy akapity, a słowa kluczowe są wyróżnione. Pamiętaj, że optymalizacja tekstu pod kątem SEO powinna być z wykorzystaniem elementów, które mogą mieć wpływ na pozycję strony.

Zarejestruj się na innowacyjne Szkolenie SEO już 21-22 października!

Categories:   Biznes i budownictwo

Tags:  , ,

Comments