Wycieraczka, kapcie, ręczniki… Gdzie można umieścić logo hotelu?
Najważniejszym wyróżnikiem hotelu jest marka. Hotele budują ją, stwarzając poczucie luksusu, bogatą ofertę, proponując wysokiej jakości sprzęt, kompleksową obsługę, wykwalifikowany personel. Oczywiście dzisiaj ogromną rolę odgrywa internet oraz media społecznościowe, w których obiekty tego typu chętnie się reklamują. Jednakże sektor hotelarski ma trudne zadanie, ponieważ stawiane są w nim bardzo wysokie wymagania, a goście mają zróżnicowane potrzeby i w inny sposób rozumieją słowo komfort. Często jedynie przez nieporozumienia hotele spotykają się z niepochlebnymi opiniami, dlatego właściciele i managerowie wolą dmuchać na zimne i prześcigają się w zabiegach marketingowych i wprowadzanych udogodnieniach, podrzucają gościom dyskretne perswazyjne znaki, otaczają ich estetyką oraz przyjemnymi aromatami – wszystko to, aby pokazać się z jak najlepszej strony.
Przede wszystkim emocje
Budowanie marki w przypadku hoteli odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem emocji. Goście oczekują luksusu, relaksu i chcą poczuć się swobodnie, tak jak w domu. Pragną mieć wszystko na wyciągnięcie ręki, tak aby móc w spokoju się odprężyć i wypocząć. Budowanie pozytywnego wizerunku wspiera więc pełna gama produktów znajdujących się w wyposażeniu pokoi i przestrzeni hotelowej. Dla najlepszych efektów produkty te powinny zostać spersonalizowane – sygnowane logo obiektu. Wtedy gość mimowolnie jest informowany, że o jego wygodę dba konkretna marka. I tak, sięgając po szlafrok, kapcie, żel pod prysznic, szampon, chusteczki, ręcznik czy serwetkę, styka się z logotypem hotelu, otrzymuje jasny sygnał, czuje się dobrze i profesjonalnie ugoszczony. Tego rodzaju gadżety to doskonały sposób na reklamę, a także zapamiętanie marki. Z logo lub nazwą hotelu goście stykają się kilka razy dziennie, przez co zapada im ona głęboko w pamięć.
Dobre wrażenie już na wejściu
Zadbany teren, elegancki szyld, neon czy wzór naniesiony na szklane drzwi to raczej oczywiste kwestie, ale niestety już nie każdy hotelarz pamięta, że dla pierwszego wrażenia kluczową rolę odgrywa moment tuż po przekroczeniu progu hotelu. To właśnie hol oraz recepcja są ważnym elementem wizerunkowym każdego hotelu. Zaraz za drzwiami gości wita wycieraczka i choć zazwyczaj zarządzający hotelem nie przywiązują do niej wagi, warto zdać sobie sprawę, że jest to element, który nie tylko zapewni czystość w hotelu, lecz także może wyróżniać dany obiekt i zwróci na niego uwagę. Otóż najlepiej wybrać matę wejściową, która stworzona jest dla firm i obiektów publicznych. Tego typu produkty wykazują wysoką absorpcję zabrudzeń, mają eleganckie, miękkie wykończenie oraz dostępne są w wielu rozmiarach i kolorach. Dodatkowo można zamówić matę spersonalizowaną, na której prezentowane będzie logo hotelu wraz z subtelnym powitaniem. Tak wyjątkowa wycieraczka zapadnie w pamięć i będzie jednym ze znaków rozpoznawczych. Logo np. wykonane ze styroduru warto również umieścić na ścianie. Ważnym punktem będzie recepcja, na której obowiązkowo powinny znaleźć się kwiaty, cukierki opakowane w folię z logo hotelu oraz ulotki i estetyczne tabliczki dotyczące regulaminów i zasad pobytu w obiekcie. Można również spersonalizować tabliczki i strzałki, które pomagają poruszać się po obiekcie. Pomysłów i inspiracji jest naprawdę wiele, a czym bardziej oryginalne, tym lepsze!
Categories: Biznes i budownictwo
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.